top of page

POLITYKA PRYWATNOŚCI REGULAMIN

WŁAŚCICIEL STRONY, OFERTA I WIĄŻĄCE WARUNKI

Ta strona internetowa jest własnością i jest obsługiwana przez Martę Wieczorek - EH Marta Wieczorek NIP 1132244952 REGON 146167020 Firma zarejestrowana pod adresem ul. Deszczowa 2, 05-152 Jesionka. Telefon kontaktowy 507073084. Niniejsze Warunki określają warunki korzystania z tej strony internetowej oraz usług oferowanych w niej. Ta strona internetowa oferuje odwiedzającym usługi Coachingowe i Edukacyjne. Korzystając z witryny naszej usługi, wyrażasz zgodę na to, że przeczytałeś, zrozumiałeś i zgadzasz się być związany niniejszymi Warunkami.

KTO MOŻE KORZYSTAĆ Z TEJ STRONY INTERNETOWEJ

Aby korzystać z naszej strony internetowej i/lub otrzymywać nasze usługi, musisz mieć co najmniej 18 lat lub być osobą pełnoletnią według prawa obowiązującego w Twojej jurysdykcji oraz posiadać legalną zdolność, prawo i wolność do zawarcia niniejszych Warunków jako wiążącej umowy. Nie wolno Ci korzystać z tej strony internetowej i/lub otrzymywać usług, jeśli jest to zabronione w Twoim kraju lub według jakiegokolwiek prawa lub przepisu obowiązującego Cię.

KOMERCYJNE WARUNKI OFEROWANE KLIENTOM

Kupując usługę, zgadzasz się na to, że:

(i) jesteś odpowiedzialny za zapoznanie się z pełną ofertą przed złożeniem zobowiązania do jej zakupu;

(ii) zawierasz umowę prawnie wiążącą w celu zakupu przedmiotu, gdy zobowiązujesz się do jego zakupu i dokonujesz procesu płatności w procesie realizacji zamówienia.

(iii) dokonując zakupu, zgadzasz się zrozumieć, co zakupiłeś, i jak korzystać z zakupu.

(iv) ceny nie podlegają negocjacji, a rabaty i kupony są oferowane w dyskrecji od dostawcy usługi.

Ceny, które pobieramy za korzystanie z naszych usług, są wymienione na stronie internetowej. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen naszych produktów wyświetlanych w dowolnym momencie oraz do poprawiania błędów w cenie, które mogą przypadkowo wystąpić.

Opłata za usługi oraz wszelkie inne opłaty, jakie możesz ponieść w związku z korzystaniem z usługi, takie jak podatki i możliwe opłaty transakcyjne, zostaną pobrane podczas przetwarzania płatności.

POLITYKA ZWROTÓW, ZMIAN TERMINÓW I ODWOŁAŃ.

(i). Wszystkie dostarczane usługi i rezerwacje obejmują 25% bezzwrotnej zaliczki do Twojej rezerwacji.

(ii). Jeśli z jakiegokolwiek powodu klienci muszą odwołać swoją rezerwację, zostanie ona zwrócona pomniejszona o te 25%, które zostaną zatrzymane przez dostawcę usługi.

(iii). Ta polityka obowiązuje we wszystkich usługach i rezerwacjach.

(iv). Odwołania dla usług online obejmują okno 24 godzin. Odwołania dokonane później niż 24 godziny przed planowanym terminem nie podlegają zwrotowi.

(v). Warsztaty mają politykę zwrotów 72 godzin. Twoje bilety zwrotne są pomniejszone o 25% zaliczki do 72 godzin przed warsztatami.

(vi) ABY OTRZYMAĆ ZWROT, KLIENT MUSI SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z WŁAŚCICIELEM STRONY POPRZEZ E-MAIL LUB TELEFON PRZED CZASEM WYTYCZONYM W POLITYCE ZWROTU.

(vii) Wszelkie odwołania jakiejkolwiek usługi lub uczestnictwa w warsztatach dokonane później niż czas wytyczony w polityce zwrotu (24 godziny dla usług lub 72 godziny dla warsztatów) przed planowanym terminem wizyty zostaną utracone przez klienta.

 

POLITYKA ZWROTU UCZESTNICTWA W WARSZTATACH

(i) Bilety na warsztaty są zwrotne do 72 godzin przed rozpoczęciem Dnia 1 warsztatu, na który się wybierasz.

(ii) Aby Anulować i Zwrócić bilet na kwarsztat, proszę wysłać e-mail na adres empathyhorsewoman@icloud.com lub zadzwonić pod numer telefonu 507073084

POLITYKA PRZENIESIENIA KREDYTU

(i) Zakupy dokonane na tej stronie nie podlegają przeniesieniu na inne usługi lub produkty edukacyjne. W przypadku zastosowania, pełny zwrot może być oferowany, pozwalając klientowi na zakup oddzielnej usługi lub produktu edukacyjnego.

REKLAMACJE

Usługę można zareklamować i otrzymać zwrot 100% wpłaty. Należy w tym celu SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z WŁAŚCICIELEM STRONY POPRZEZ E-MAIL LUB TELEFON. 

CYKLICZNE FAKTURY

(i) Cykliczne faktury są oferowane klientom, którzy są na planie płatności. Są one opłacane miesięcznie. Po dokonaniu pierwszej płatności cyklicznej faktury, kolejne płatności są pobierane automatycznie w tym samym dniu miesiąca, w którym dokonano pierwszej płatności, lub najbliższym równoważniku.

(i). Cykliczne faktury, które są nieaktywne w pierwszej płatności, zostaną anulowane po okresie 2 tygodni, a plan płatności zostanie utracony przez klienta.

(i) Cykliczne faktury, które są zaległe w płatności z jakiegokolwiek powodu, spowodują natychmiastowe wstrzymanie usługi, a jeśli nie zostaną opłacone w okresie dwóch tygodni, plan cyklicznej faktury zostanie anulowany, a związana z nim usługa utracona przez klienta.

 

NIEPOJAWIENIE SIĘ I NIEOBECNOŚCI NA UMÓWIONYCH TERMINACH

Klienci, którzy z jakiegokolwiek powodu nie pojawią się na czas na swojej umówionej wizycie, mają następujące przywileje

Dla Usług Online;

(i) Pokój spotkań lub lekcji pozostanie otwarty przez pierwsze 15 minut umówionej wizyty. Jeśli klient nie pojawi się po pierwszym 15-minutowym okresie karencji, pokój spotkań lub lekcji zostanie zamknięty, a usługa niepodlegająca zwrotowi.

(ii) To klient jest odpowiedzialny za pojawienie się na czas i uwzględnienie przypomnienia SMS i e-maila na 24 godziny przed wizytą.

Dla Warsztatów

(i) Właściciele biletów na warsztat są odpowiedzialni za zrozumienie, co kupili i muszą podpisać formularz wyrażenia zgody na warsztat, który zostanie wysłany automatycznie po zakupie biletu.

(ii) Uczestnicy, którzy spóźniają się na klinikę z jakiegokolwiek powodu, nie będą dopuszczeni do udziału.

 

NIEPOJAWIENIE SIĘ DOSTAWCY USŁUG

 

(i) Jeśli z jakiegokolwiek powodu właściciel strony Marta Wieczorek lub pracownik nie pojawi się na umówionej wizycie lub zaplanowanej usłudze, będzie to spowodowane nieprzewidzianymi okolicznościami, siłą wyższą lub sytuacją nagłej konieczności.

(ii) Wszystkie usługi opłacone z góry są przechowywane do momentu zwrotu lub przełożenia i realizacji.

 

PRAWO DO ZMIANY OFERTY

 

(i). Możemy, bez wcześniejszego powiadomienia, zmieniać usługi; zaprzestać świadczenia usług lub jakichkolwiek funkcji oferowanych przez nas usług; lub ustanowić limity dla usług. Możemy trwale lub tymczasowo wstrzymać lub zawiesić dostęp do usług bez wcześniejszego powiadomienia i odpowiedzialności z jakiegokolwiek powodu lub bez powodu.

(ii) Możemy, bez wcześniejszego powiadomienia lub konsultacji, zastrzec sobie prawo do zmiany, przełożenia lub anulowania usługi zarezerwowanej przez klienta za pośrednictwem strony internetowej, a obejmuje to również tę samą politykę zwrotu i zmian terminów.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

(i) Otrzymujemy, zbieramy i przechowujemy wszelkie informacje, które podajesz na naszej stronie internetowej lub przekazujesz nam w inny sposób. Ponadto zbieramy adres protokołu internetowego (IP) używany do połączenia Twojego komputera z Internetem; login; adres e-mail; hasło; informacje o komputerze i połączeniu oraz historię zakupów. Możemy używać narzędzi oprogramowania do pomiaru i zbierania informacji sesyjnych, w tym czasu reakcji na stronie, długości wizyt na określonych stronach, informacji o interakcji na stronie i metod używanych do przeglądania poza stroną. Zbieramy także dane osobiste (w tym imię, adres e-mail, hasło, komunikacje); szczegóły płatności (w tym informacje o karcie kredytowej), komentarze, opinie, recenzje produktów, rekomendacje i osobisty profil.

(ii) W trakcie dokonywania transakcji na naszej stronie internetowej, w ramach procesu, zbieramy informacje osobiste, które nam udzielasz, takie jak Twoje imię, adres i adres e-mail. Twoje dane osobowe będą wykorzystywane tylko w celach określonych powyżej.

(iii) Zbieramy takie dane nieosobowe i osobowe w celu:

Zapewnienia i obsługi usług;

Zapewnienia naszym Użytkownikom ciągłej pomocy klienta i wsparcia technicznego;

Możliwości kontaktowania się z naszymi Odwiedzającymi i Użytkownikami za pomocą ogólnych lub spersonalizowanych powiadomień związanych z usługami oraz komunikatów promocyjnych;

Tworzenia zagregowanych danych statystycznych i innych zagregowanych i/lub wywnioskowanych danych nieosobowych, które my lub nasi partnerzy biznesowi możemy wykorzystać do świadczenia i poprawy naszych odpowiednich usług;

Spełniania wszelkich obowiązujących przepisów prawa.

(iii) Nasza firma jest hostowana na platformie Wix.com. Wix.com zapewnia nam platformę internetową, która umożliwia nam sprzedaż naszych produktów i usług. Twoje dane mogą być przechowywane w bazach danych oraz ogólnych aplikacjach Wix.com. Przechowują Twoje dane na bezpiecznych serwerach za zaporą ogniową.

Wszystkie bezpośrednie bramy płatności oferowane przez Wix.com i używane przez naszą firmę są zgodne ze standardami określonymi przez PCI-DSS, zarządzane przez PCI Security Standards Council, wspólny wysiłek marek takich jak Visa, MasterCard, American Express i Discover. Wymagania PCI-DSS pomagają zapewnić bezpieczne przetwarzanie informacji o karcie kredytowej przez nasz sklep i jego dostawców usług.

(iv) Możemy się z Tobą skontaktować, aby powiadomić Cię o Twoim koncie, rozwiązać problemy związane z Twoim kontem, rozwiązać spór, pobrać należne opłaty lub pieniądze, przeprowadzić badania opinii za pomocą ankiet lub kwestionariuszy, wysłać aktualizacje dotyczące naszej firmy lub w innych przypadkach koniecznych do skontaktowania się z Tobą, aby egzekwować naszą Umowę Użytkownika, obowiązujące krajowe przepisy oraz wszelkie umowy, które możemy mieć z Tobą. W tym celu możemy skontaktować się z Tobą za pomocą poczty elektronicznej, telefonu, wiadomości tekstowych i poczty tradycyjnej.

(v) Jeśli nie chcesz, abyśmy dalej przetwarzali Twoje dane, skontaktuj się z nami pod adresem empathyhorsewoman@icloud.com.

(vi) Zastrzegamy sobie prawo do modyfikowania niniejszej polityki prywatności w dowolnym momencie, dlatego prosimy o regularne jej przeglądanie. Zmiany i wyjaśnienia wchodzą w życie natychmiast po opublikowaniu ich na stronie internetowej. Jeśli wprowadzimy istotne zmiany do tej polityki, poinformujemy Cię o tym tutaj, abyś był świadomy, jakie informacje zbieramy, w jaki sposób je wykorzystujemy i w jakich okolicznościach, jeśli w ogóle, je używamy i/lub ujawniamy.

(vii) Jeśli chcesz: uzyskać dostęp do swoich danych, poprawić, zmodyfikować lub usunąć jakiekolwiek dane osobowe, które mamy o Tobie, zapraszamy do kontaktu pod adresem empathyhorsewoman@icloud.com

 

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

 

Wszystkie prawa, tytuły i interesy w i do wszystkich praw własności intelektualnej na tej stronie internetowej, niezależnie od tego, czy są one zarejestrowane czy nie, i wszelkie informacje tekstowe, graficzne, zdjęcia lub inne obrazy, dane lub materiały udostępnione na tej stronie internetowej ("Materiały") są naszą własnością. Przez niniejsze zgadzasz się na to, że dostaniesz zgodę na oglądanie materiałów jedynie w celu uzyskania dostępu do usług na tej stronie internetowej i nie skopiujesz ani nie udostępnisz żadnych materiałów na jakiejkolwiek innej stronie internetowej lub innym środowisku sieciowym bez naszej uprzedniej pisemnej zgody.

 

KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA

 

Przez korzystanie z tej strony internetowej lub usług, wyrażasz zgodę na otrzymywanie komunikatów od nas w formie elektronicznej. Będziemy komunikować się z Tobą za pomocą poczty elektronicznej lub umieszczając powiadomienia na tej stronie internetowej. Zgadzasz się, że wszelkie umowy, powiadomienia, informacje i inne komunikaty, które przesyłamy do Ciebie w formie elektronicznej, spełniają wszelkie wymagania prawne, że takie komunikaty muszą być sporządzone na piśmie.

CAŁKOWITA UMOWA

 

Niniejsze Warunki i nasza Polityka prywatności stanowią całkowitą umowę między nami a Tobą w odniesieniu do korzystania z tej strony internetowej i zastępują wszystkie wcześniejsze i współczesne porozumienia, rozmowy i porozumienia, zarówno ustne, jak i pisemne, między nami w odniesieniu do korzystania z tej strony internetowej.

 

KONTAKT

 

Pytania dotyczące Warunków powinny być kierowane do nas pod adresem empathyhorsewoman@icloud.com.

Dane kontaktowe firmy:

EH Marta Wieczorek

Ul. Deszczowa 2

05-152 Jesionka

bottom of page